Programma 2022

zaterdag 25 juni 2022

De geplande onderwerpen voor de laatste 3 maanden van 2022.

Programma

• maandag 12 september 2022 : Ontwikkeling van medicijnen door Dr.Ed van Zwieten en eventuele ontwikkelingen met betrekking tot Parkinson medicatie
  • maandag 10 oktober 2022 :      Tafelgesprekken met fysiotherapeut,ergotherapeut, logopedist, Parkinson verpleegkundige allen aangesloten bij ParkinsonNet.
  • maandag 14 november 2022  : Onderzoek team Holocue: Hoe kan de mixed-reality bril van pas komen in het dagelijks leven van een Parkinsonpatient

Programma 2023

• Maandag 9 januari 2023 : Nieuwjaarsreceptie met een drankje , een hapje rustig luisteren naar de muziek van DUO Carmen bestaand bestaat uit Maurits Buis (gitaar, saxofoon) en Caroline Rademakers (zang, accordeon, viool)
  • Maandag 13 februari 2023 : Petra de Bruin , [Parkinsonverpleegkundige en werkzaam bij het Dijklander ziekenhuis in Hoorn en Purmerend
  • Maandag 13 maart 2023        Ergotherapie. Welke hulpmiddelen kunnen het een Parkinsonpatient makkelijker maken.
  • Maandag 17 april 2023
  • Maandag 8 mei 2023             De Parkinson Pandemie door Frank Schopman
  • Maandag 12 juni 2023
  • Maandag 11 september 2023
  • Maandag 9 oktober 2023
  • Maandag 13 november 2023 Parkinson en bekkenbodemproblematiek door Hilke Nauta en Nickey Stenekes

« Ga terug naar Parkinson Café Purmerend

Logo Parkinson_CAFE_300

Zorgcirkel locatie Novawhere
Zaal Het Binnenhof
Prof. Mr. P.J. Oudlaan 1
1444 HT Purmerend

E-mail: info@parkinsoncafepurmerend.nl

Facebookpagina Parkinson Café Purmerend
Coördinatoren:

Coördinatoren: Margreet Westra 06-14223409 en Frank Visser 06-53674481

Margreet Westra Coördinator
Frank Visser: Penningmeester
Vacature lid activiteiten team

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.