Help mee en doneer

Doneer

Steun ParkinsonNL

euro.jpeg

Draag bij en stop parkinson

Het aantal mensen met de ziekte van Parkinson groeit enorm. Parkinson is op dit moment zelfs de snelstgroeiende hersenziekte ter wereld; een ziekte die levens ingrijpend verandert.

Door meer onderzoek naar parkinson en parkinsonismen wil ParkinsonNL de ziekten kunnen afremmen, genezen en kunnen voorkomen.

Fondsenwerving door ParkinsonNL

Doneer aan ParkinsonNL

Een grote gift schenken

Wilt u graag een nog te starten specifiek onderzoek naar eigen interesse of een onderzoeker die u kent financieel steunen? U kunt dan uw gift via ParkinsonNL laten lopen (vanaf €25.000,-). Het voordeel van geven via ParkinsonNL, is dat een onafhankelijke adviesraad de kwaliteit van het project vooraf controleert en de voortgang continu monitort. Tevens zorgt ParkinsonNL voor het opstellen van een overeenkomst en regelt betalingen aan de onderzoeker op basis van goedgekeurde rapportages. Zo heeft u goed inzicht in de voortgang van het project en hoe uw gift bijdraagt aan een kwalitatief goed project.

Lees meer over het schenken van een grote gift

Advies over schenken en nalaten

Maarten nederkoorn_PNL

Wilt u advies over schenken en nalaten aan ParkinsonNL of bespreken welke mogelijkheden er zijn? Neem contact op met mij. Dat kan telefonisch op nummer 06-50244835 of door een mail te sturen naar maarten.nederkoorn@parkinson.nl.

Maarten Nederkoorn -  Aanvoerder Fondsenwerving en communicatie ParkinsonNL

Samenwerken voor betere resultaten

ParkinsonNL geeft de Parkinson Vereniging jaarlijks een substantiële bijdrage. Met deze bijdrage kan de Parkinson Vereniging zich volledig richten op haar kerntaken:

• Informatievoorziening
  • Belangenbehartiging
  • Het faciliteren van ontmoetingen

De Parkinson Vereniging blijft de vereniging die zich inzet voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. U kunt lid worden van onze vereniging voor slechts € 3,75 per maand!

Logo-Parkinson_RGB ParkinsonNetDutchParkinsonScientists ParkinsonNL-logo-B-magenta