Vacature verenigingsbureau

Vacature medewerker

1. Vacature: Administratief secretarieel medewerk(st)er (36 uur per week)

De Parkinson Vereniging is een actieve patiëntenvereniging voor en door mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. Wij hebben ruim 10.000 leden en ruim 600 vrijwilligers. Het verenigingsbureau telt 12 medewerkers en is gevestigd in Bunnik. Vanwege het vertrek van onze administratief secretarieel medewerkster zijn we op zoek naar één of twee nieuwe collega(‘s).

Administratief secretarieel medewerk(st)er (36 uur per week)

Vacature2

Je wordt directe collega van een administratief secretarieel medewerkster en een office manager, met beiden werk je nauw samen. Het secretariaat is dé plek waar collega’s met vragen voor ondersteuning komen en het bekleedt daarmee een sleutelpositie binnen onze organisatie.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Een breed scala aan administratieve en secretariaatswerkzaamheden, zoals:
      • het beantwoorden van telefoon en e-mail;
      • verwerken van de post;
      • in- en uitschrijven leden en verwerken mutaties;
      • facilitaire ondersteuning (inkopen kantoorbenodigdheden, boodschappen doen, regelen van lunches, plannen vergaderingen en vergaderruimten etc);
    • Verzenden van mailingen voor onze Parkinson Cafés;
    • Ondersteunen collega’s bij allerlei administratieve en organisatorische zaken (met name projecten voor de Academie en de Parkinson Cafés);
    • Ontvangen van bezoekers.

De kandidaat die wij zoeken:

• Is tenminste in het bezit van een afgeronde MBO-opleiding en beschikt over ervaring in een soortgelijke functie;
    • Heeft ervaring met MS Office en bij voorkeur met geautomatiseerde gegevensverwerking;
    • Beschikt over een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal;
    • Werkt accuraat en is in staat om onder tijdsdruk te werken;
    • Toont eigen initiatief, kan zelfstandig werken en is taakverantwoordelijk;
    • Beschikt over sterk ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden;
    • Is flexibel, heeft een hands-on mentaliteit, is betrouwbaar en collegiaal;
    • Kan snel schakelen, meerdere taken ‘tegelijk’ uitvoeren en daarin het totaaloverzicht bewaren;
    • Is ondersteunend, behulpzaam en klantgericht;
    • Is bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht.

In eerste instantie bieden wij een arbeidsovereenkomst voor een periode van een half jaar. Daarna kijken we of deze functie kunnen omzetten naar een contract voor langere tijd dan wel voor onbepaalde tijd. Gezien je taken en verantwoordelijkheden is thuiswerken geen optie.

Wat bieden wij jou:

Een afwisselende functie in een professioneel en enthousiast team binnen een gedreven patiëntenvereniging. Een passend salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, conform de cao Welzijn (schaal 5). Datum indiensttreding zo spoedig mogelijk.

Ben jij de kandidaat die wij zoeken?

Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief met CV (mail naar info@parkinson-vereniging.nl). Je kunt reageren tot en met 9 juni 2024. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Elles van Dam (office manager) op 030 - 656 13 69 (op werkdagen van 8.30-12.30 uur). We zien je reactie graag tegemoet!

Lees meer over "Vacature: Administratief secretarieel medewerk(st)er (36 uur per week)"