februari 2023 Parkinson heb je niet alleen

donderdag 16 februari 2023

Op 16 februari was er weer een avond georganiseerd door Parkinson café Meppel/Steenwijkerland met het thema: Parkinson heb je niet alleen.

We kijken terug op een goed bezochte avond met Rita van Klinken, maatschappelijk werker Zorggroep Noorderboog.
De bezoekers werden na ontvangst met koffie gesplitst in 2 groepen. : een groep mantelzorgers en een groep met de diagnose Parkinson(isme).
In beide groepen werd heel open gesproken over het lief en leed wat beiden tegenkwamen en er werden over en weer praktische tips en ervaringen uitgewisseld om zaken goed te regelen en het vol te houden.

Een waardevolle avond met een lach en een traan.

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Meppel Steenwijkerland

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.