oktober 2023 neuroloog Conny de Langen

dinsdag 17 oktober 2023

Dinsdag 17 oktober was neuroloog Conny de Langen te gast bij Parkinson café Meppel/Steenwijkerland om vragen van bezoekers te beantwoorden.

Zij was in maart ook al te gast maar toen was de tijd te kort om alle vragen te beantwoorden. Dus beloofde ze om in het najaar nog een keer terug te komen. De organisatie was erg blij dat ze nogmaals tijd vrij kon maken voor een bijeenkomst van het Parkinson café.  De bezoekers werden onder andere geinformeerd over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van medicatie en kregen uitleg over de effecten van medicijnen. Verder werd er gesproken over de toename van het aantal mensen met de ziekte van Parkinson met name in het Noorden van ons land, pesticiden en luchtvervuiling. Het was wederom een goed bezochte informatieve avond.

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Meppel Steenwijkerland

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.