Zonnige Zomerlunch 24 juli 2023

dinsdag 27 juni 2023

Zon

Beste bezoekers van ons Parkinson Café

Wij willen u graag uitnodigen voor de zomerlunch op maandag 24 juli 2023.

Programma

11.00 uur  Welkom met koffie of thee en wat lekkers wat u wordt aangeboden door het Parkinson Café.

Rond 11.30 uur vertelt stadsgids Henk Berends leuke wetenswaardigheden over Purmerend. Aan de hand van foto's "wandelt" hij met ons door een gedeelte van het stadscentrum.

LUNCH "Twaalfuurtje"

Kosten € 15,00 per persoon                                                                                                                         Plaats : Restaurant Spijkerman, Neckerdijk 1 , 1441GX Purmerend.

U kunt zich opgeven bij Frank Visser door € 15,00 x het aantal personen over te maken naar                 rekeningnummer NL98 INGB 0003 5800 78 t.n.v. F.Visser te Purmerend onder vermelding van naam en Zomerlunch 2023.

Aanmelden kan t/m/ vrijdag 14 juli 2023.

Heeft u dieetwensen waar rekening mee moet worden gehouden? Laat het ons weten. Bij voorkeur per mail aan Frank Visser (visserf@chello.nl) of telefonisch 06-53674481 (Frank) of                                  06-14223409 (Margreet)

Met dank aan stadsgids Henk Berends en Frans Spijkerman

« Ga terug naar Parkinson Café Purmerend

Logo Parkinson_CAFE_300

Zorgcirkel locatie Novawhere
Zaal Het Binnenhof
Prof. Mr. P.J. Oudlaan 1
1444 HT Purmerend

E-mail: info@parkinsoncafepurmerend.nl

Facebookpagina Parkinson Café Purmerend
Coördinatoren:

Coördinatoren: Margreet Westra 06-14223409 en Frank Visser 06-53674481

Margreet Westra Coördinator
Frank Visser: Penningmeester
Vacature lid activiteiten team

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.