De Parkinson Vereniging zoekt standmedewerkers (vrijwilligers)

23 juli 2024

De Parkinson Vereniging heeft een stand die wordt geplaatst bij parkinson-gerelateerde symposia en congressen en bij Parkinson Cafés en externe bijeenkomsten.

Voor het team van standmedewerkers zijn wij op zoek naar enthousiaste vrijwilligers.

Wat houdt de functie in?

• U bemenst de stand en verstrekt informatie over de ziekte van Parkinson en parkinsonismen, zowel aan mensen met parkinson(isme), hun directe omgeving als aan zorgverleners.
  • U licht het publiek correct en met enthousiasme voor over het werk van de Parkinson Vereniging, de voordelen van het lidmaatschap van de vereniging en u probeert nieuwe leden te werven.

Wat vragen wij van u?

• U bent goed verstaanbaar en fysiek in staat om de stand en materialen (folders, boeken etc.) te vervoeren en op te bouwen.
  • U bent bereid om te reizen.
  • U bent bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs en heeft de beschikking over eigen vervoer.
  • U neemt deel aan de jaarlijkse vergadering voor standmedewerkers (kan zowel fysiek als online).

Wat bieden wij u?

• Samenwerking met een enthousiast team van standmedewerkers
  • Reiskostenvergoeding
  • Vrijwilligers ongevallenverzekering

De secretariaatsmedewerker die de aanvragen coördineert, begeleidt de standmedewerkers.
Als u wilt, kunt u deelnemen aan de trainingsdag 'Presenteer je organisatie op een beurs'.

Kijk voor meer informatie op: https://www.parkinson-vereniging.nl/vereniging/over-ons/vrijwilligers.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen, neem dan contact op met de Parkinson Vereniging via info@parkinson-vereniging.nl of 030-656 13 69.