Uitnodiging bijeenkomst Parkinson Café Sittard Westelijke mijnstreek

Logo Parkinson_CAFE_RGB (1).pngwoensdag 06 juli 2022 08:11

Uitnodiging bijeenkomst Parkinson Cafe Sittard Westelijke Mijnstreek - 19 juli 2022

UITNODIGING PC-SWM

Datum: Dinsdag 19 juli  14.00u – ongeveer 16.00u

Plaats van samenkomst:  Watertoren De Reusch
                                         De Bockhofweg 1
                                         6333 AZ Schimmert

LET OP! Aanmelden is verplicht (deze keer) en moet voor maandag 11 juli (vanwege de reservering)!

Beste Bezoekers,

Beetje kort dag! door allerlei onvoorziene omstandigheden....! Maar nu dan toch...

BELEEF DE REUSCH!

Een heerlijk programma met koffie, thee of frisdrank en 'heuvellandgebak'! Daarna een informatieve mooie film over de streek en streekproducten.

Laat u verrassen!

Deze keer vragen we u wel een kleine bijdrage van 5 euro per persoon. Betalen kan cash in Schimmert of op reknr. NL84RABO0333893980 tnv St. Parkinson-Inn Sittard.

Gaat u mee? Aanmelden (met opgave van het aantal deelnemers) kan gemakkelijk door een bericht te sturen naar info@stichting-parkinson-inn-sittard-wm-eo.nl.

We gaan er weer een prachtige gezellige middag van maken!

Namens alle medewerkers

met vriendelijke groet,

Corrie Boersma-Glaap, Coördinator PC-SWM

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
20220719 Parkinsoncafe uitnodiging.pdf163,5 kBapplication/pdfdownload

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Sittard (Westelijke Mijnstreek)

Logo Parkinson_CAFE_300

Gemeenschapshuis ‘t Trefpunt
Pancratiusstraat 23
6151 CD Munstergeleen

Stuur een e-mail naar het Parkinson Café

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.