Uitnodiging bijeenkomst Parkinson Café Sittard Westelijke mijnstreek - 19 april 2022

Logo Parkinson_CAFE_RGB (1).pngdinsdag 29 maart 2022 11:27

SANANET/SANACOACH applicatie wordt toegelicht door de initiatiefnemer dr Tissingh

UITNODIGING PC-SWM

Dinsdagmiddag 19 april van 14.00u tot 16.00u (nb de dinsdag direct na Pasen)

't Trefcentrum, Pancratiusstraat 23, Munstergeleen

(entree is gratis, ook voor begeleiders!)

Gastsprekers: Dr. Gerrit Tissingh, neuroloog

Drs. Anke Wijers, neuroloog in opleiding

Parkinsonverpleegkundigen Tanja Lustermans en Vivian Vleugels

Beste bezoekers,

Met de Sanacoach Parkinson introduceert dr. Gerrit Tissingh, neuroloog en initiatiefnemer van dit project, een nieuwe manier van werken en zorg verlenen voor mensen met de ziekte van Parkinson middels ICT in het Zuyderlandziekenhuis en in Nederland.

Het voert te ver om dit in deze uitnodiging te gaan verwoorden. Dat laat ik graag over aan dr. Tissingh, drs. Wijers en parkinsonverpleegkundigen Tanja en Vivian. De achtergrond, de filosofie, de motivatie.... de SANACOACH...! Het wordt u allemaal duidelijk gemaakt en uitgelegd, visueel en met teksten die u naderhand nog rustig kunt bekijken.

U kunt vragen stellen en uw mening geven....

Het wordt een interessante middag met veel informatie over de nieuwe werk-en zienswijze op de zorgverlening aan Parkinsonpatiënten.

U bent Van Harte Welkom!!!

Namens alle medewerkers,

Corrie Boersma-Glaap

Coördinator PC-SWM

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
20220419 Parkinsoncafe uitnodiging.pdf167,4 kBapplication/pdfdownload

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Sittard (Westelijke Mijnstreek)

Logo Parkinson_CAFE_300

Gemeenschapshuis ‘t Trefpunt
Pancratiusstraat 23
6151 CD Munstergeleen

Stuur een e-mail naar het Parkinson Café

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.