Uitnodiging bijeenkomst Parkinson Café Sittard Westelijke mijnstreek - 16 november 2021

PARKINSON CAFE LOGO.jpgvrijdag 29 oktober 2021 15:48

Mantelzorgdag!!!

Ook in ons Parkinson Café op dinsdag 16 november geven wij op verschillende manieren blijk van onze waardering voor alle mantelzorgers om ons heen.

De gastspreker Gitte Sieben van Partners in Welzijn (PIW) in de gemeente Sittard Geleen kent bijna alle ‘ins & outs’ voor mantelzorgers.

Wanneer zij op een vraag van u niet onmiddellijk een antwoord heeft, noteert zij die en zoekt het voor u uit. Zo heeft zij mij verzekerd!

Het wordt een informatieve middag met een ‘gezellige toets’ en voor de mantelzorger een kleine attentie.

NB. Entree bij PC-SWM is gratis, ook voor begeleiders en voor belangstellenden.

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
20211116 Parkinsoncafe uitnodiging.pdf103,8 kBapplication/pdfdownload

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Sittard (Westelijke Mijnstreek)

Logo Parkinson_CAFE_300

Gemeenschapshuis ‘t Trefpunt
Pancratiusstraat 23
6151 CD Munstergeleen

Stuur een e-mail naar het Parkinson Café

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.