ProPark onderzoek opnieuw belicht

dinsdag 09 april 2024

Nieuwe informatie over ProPark onderzoek

Eind 2023 hebben we ook al een avond besteed aan het ProPark onderzoek. De opzet ervan, de doelstelling ervan en het aantal proefpersonen dat nodig is. Liever gezegd: gewenst is voor een goed onderzoeksresultaat.

Het was toen een avond met heel veel informatie, maar ook veel ingewikkelde "vaktermen" en aan het eind was het moeilijk om er veel van na te vertellen. Er waren gelukkig wel flyers om de informatie nog eens na te lezen.

MAAR: deze avond in maart 2024 is het doel en de opzet van het ProPark onderzoek nog eens uitgelegd. Door Dagmar Hepp, onderzoekster bij het LUMC. Gedeeltelijk omdat de stof ons waarschijnlijk niet helemaal onbekend was inmiddels, maar ook omdat haar verhaal enorm duidelijk was, hebben we weer een leerzame avond gehad. Er waren veel vragen, die uitgebreid en heel begrijpelijk beantwoord werden. Er leek enige angst voor het onderzoek en wat er bij komt kijken, twee jaar lang, duidelijk verdwenen te zijn. Er was meer interesse om mee te doen.

Recent hebben we de presentatie ontvangen en kunt u nalezen wat het ProPark onderzoek inhoudt. Het belang ervan is enorm!

Gekoppelde documenten
TitelBestandsgrootteMIME-type
2022-03-08 P.café bijeenkomst.docx40,6 kBapplication/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.documentdownload

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Reeuwijk

Logo Parkinson_CAFE_300

Dienstencentrum 'De Spil'
Poelruit 12
2811 SX Reewijk

Informatie bij de contactpersoon van Parkinsoncafé Reeuwijk (Groene Hart):

Nel van Doesburg - tel. 0348-6881 38
E-mail: info@parkinsoncafereeuwijk.nl

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.