Sponsoractie de Club van 30

zaterdag 01 juli 2023

Het Parkinson Café Purmerend-Waterland zoekt support.

Het ParkinsonCafé is een ontmoetingsplaats voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familie, mantelzorgers, vrienden en andere belangstellenden. Er wordt iedere maand een gastspreker uitgenodigd en er is gelegenheid om met gelijkgestemden te praten. Het ParkinsonCafé is onderdeel van de Parkinsonvereniging en draait volledig op vrijwilligers, giften en sponsoring. De ziekte Parkinson treft momenteel zo’n 63.000 mensen in Nederland. Professor dr. Bas Bloem spreekt van een pandemie.

Om naast de maandelijkse bijeenkomsten activiteiten te kunnen organiseren is er een “Vriendenactie” in het leven geroepen:

Vrienden van het ParkinsonCafé Purmerend-Waterland Club van 30

Betrokken families, vrienden en ondernemingen worden om een donatie verzocht van € 30,- (of vrijblijvend meer). U wordt dan donateur van het ParkinsonCafé en ontvangt na deze eerste bijdrage jaarlijks in november een betalingsverzoek voor het opvolgende jaar (waarbij u tevens uw support eventueel kunt beëindigen). Bedrijven of personen die minimaal € 75,- doneren vermelden wij – indien gewenst – op onze website en in onze folder.

Zo hopen wij voldoende financiën te genereren om een bus kunnen huren voor een dagje-uit, prijzen voor een bingo kunnen kopen, een zomerbarbecue en/of een kerstlunch etc. te organiseren.

Wilt u ons steunen?

Uw positieve reactie wordt zeer gewaardeerd en zien uw bijdrage graag tegemoet op

rekeningnummer NL40 RABO 0156 9062 44 t.n.v. Parkinson Vereniging te Bunnik t.a.v. Parkinson Café Purmerend (Waterland).

U kunt per e-mail aan Frank Visser (penningmeester), visserf@chello.nl, doorgeven dat u een donatie heeft overgemaakt.

Namens de Parkinson-patiënten uit Purmerend-Waterland willen wij u hartelijk bedanken.

www.parkinsoncafepurmerend.nl

visserf@chello.nl of info@parkinsoncafepurmerend.nl

« Ga terug naar Parkinson Café Purmerend

Logo Parkinson_CAFE_300

Zorgcirkel locatie Novawhere
Zaal Het Binnenhof
Prof. Mr. P.J. Oudlaan 1
1444 HT Purmerend

E-mail: info@parkinsoncafepurmerend.nl

Facebookpagina Parkinson Café Purmerend
Coördinatoren:

Coördinatoren: Margreet Westra 06-14223409 en Frank Visser 06-53674481

Margreet Westra Coördinator
Frank Visser: Penningmeester
Vacature lid activiteiten team

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.