Parkinson Café Lelystad gaat weer open maandag 2 augustus 2021

zaterdag 19 juni 2021

open

Het Parkinson Café Lelystad gaat weer van start.

Door het versoepelen van de maatregelen kan het Parkinson Café Lelystad  weer stap voor stap van start.
Maandagmiddag 2 augustus  as.  om 13.30 uur is er weer vrije  inloop voor iedereen. Uiteraard moeten wij voldoen aan alle RIVM eisen en daarbij is uw hulp en medewerking echt noodzakelijk!
Wij van de werkgroep Parkinson Café Lelystad zorgen samen met het Woonzorgcentrum:  “De Hanzeborg” voor alle noodzakelijke voorzieningen en attributen maar vragen van U  “hou rekening met elkaar.  ”Bent U onverhoopt zwak ziek of misselijk kom dan a.u.b NIET!”
In deze lastige periode door het coronavirus ziet het leven er voor veel mensen anders uit dan normaal, zo ook voor alle mensen met de ziekte van Parkinson of parkinsonisme en hun naasten. Gelukkig kunnen zij elkaar weer in levende lijve gaan ontmoeten in het lokale Parkinson Café, zij het op gepaste 1,5 m afstand. De werkgroep zorgt voor ruim voldoende tafels en stoelen en aan u het verzoek om eenmaal binnen niet te gaan lopen! Uitzonderingen zijn uiteraard toilet bezoek en dergelijke.
Het programma zal als vanouds veel informatie bieden, maar ook voldoende ruimte geven om gezellig met elkaar contact te hebben. Iets wat we de afgelopen tijden enorm hebben gemist. Thema voor 2 augustus  as.  is:   Ervaringen uitwisselen en praten in en over deze moeilijke tijd voor velen  Koffie en/of thee met wat lekkers zijn gratis.
Wij willen wij bij deze opstart gaan werken met een aanmeldprocedure. Dit kan gewoon ter plaatse in de zaal.
Heeft u vragen of zorgen over het eerste bezoek aan het Parkinson Café Lelystad in deze fase van coronatijd?
Raadpleeg dan de website van het
Parkinson  café Lelystad:  www.parkinsoncafelelystad.nl
Of stuur een e-mail bericht naar werkgroep@parkinsoncafelelystad.nl

Waar: Woonzorgcentrum:  “De Hanzeborg”  Koningsbergenstraat 201A     8232 DC Lelystad

Wanneer: Maandagmiddag 2 augustus  as.  13.30 uur

Hanzeborg

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Lelystad

Logo Parkinson_CAFE_300

Hanzeborg
Koningsbergenstraat 201-A
8232 DC Lelystad

E-mail: info@parkinsoncafelelystad.nl

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.