Parkinson Café Lelystad is gesloten in November en December 2020

Werkgroep in Coronatijd.JPGwoensdag 21 oktober 2020

Werkgroep in Coronatijd.JPG

Parkinson Café middagen gaan voor November en December 2020 niet door!

Aangescherpte maatregelen voor Parkinson Cafés in heel Nederland

Op dinsdag 13 oktober zijn er door het kabinet aanvullende maatregelen genomen tegen de verspreiding van het coronavirus. De Parkinson Vereniging volgt het advies van het RIVM op de voet en geeft alle Parkinson Cafés in Nederland het dringende advies om in ieder geval de aankomende 4 weken geen fysieke Parkinson Café bijeenkomsten te houden. De Werkgroep van het Parkinson Café Lelystad heeft in  vergadering unaniem besloten om voor 2020 alle activiteiten  te staken voor uw en onze veiligheid. We gaan wel voor de mensen die daar behoefte aan hebben een speciaal telefoon nummer lanceren voor raad en daad of gewoon wat bijpraten want dan is er toch nog een vorm van contact ,  gebleken is dat daar behoefte aan is. Het leven zoals we dat gewend waren ligt stil. We zijn aan huis gebonden en we missen elkaar.

Uitleg van de contact telefoon volgt nog in een volgende  WhatsApp en op de website  www.parkinsoncafelelystad.nl

Het Parkinson Café Lelystad heeft net als ieder ander café de deuren moeten sluiten, het is helaas niet anders. We gaan hopen dat Januari 2021 nieuwe kansen gaat bieden en voor nu is het dringende advies  *“Blijf veilig”*

Bij iedere verandering krijgt U vanzelfsprekend weer bericht.

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Lelystad

Logo Parkinson_CAFE_300

Hanzeborg
Koningsbergenstraat 201-A
8232 DC Lelystad

E-mail: info@parkinsoncafelelystad.nl

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.