Bericht van de Voorzitter

zaterdag 06 juni 2020

Beste allemaal,
Graag wil ik u vragen hoe het met jullie gaat en jullie op de hoogte brengen hoe het met ons gaat.
Het is zeker jammer dat we elkaar al een tijd niet gezien of gesproken hebben. Het gaat allemaal wel erg lang duren maar het is eenmaal niet anders. Ik hoop van harte dat het goed gaat met jullie en dat jullie allemaal een netwerkje om je heen hebben gecreëerd zodat er toch op een of andere manier contact is met de kinderen, kleinkinderen, familie, en goede vrienden of kennissen.
Bovenal staat   BLIJF VEILIG!
Zoals  het er nu voorstaat gaat het nog wel even duren voordat we weer open kunnen, we hopen einde dit jaar, maar dat ligt er natuurlijk aan hoe het virus zich ontwikkeld als straks weer alles vrij gegeven wordt. Omdat we allemaal in de risicogroep zitten moeten we zeker erg voorzichtig zijn. En als we open mogen zullen we ook nog goed rekening met elkaar houden en gepaste afstand bewaren, het is nu eenmaal niet anders.
 Als er mensen zijn die zich echt eenzaam en alleen voelen en geen contact hebben met hun omgeving kunnen die altijd via Whatsapp of email de leden van de werkgroep benaderen dat wil zeggen Sonja van Koningsbruggen, Marja vd Koelen, Harry Klaassen of Albert Lieverse. Als U uw naam en telefoonnummer doorgeeft dan kunt U ook teruggebeld worden. De email adressen staan ook op de website www.parkinsoncafelelystad.nl
Verder wil ik iedereen heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat we er met z’n allen goed doorheen komen .  Zo gauw wanneer er meer informatie en zekerheid is over het opengaan van het café, dan krijgen jullie dat zeker te horen.
Hou vol en je moet maar zo denken 6 maanden op een mensenleven is zeker, als je dat achteraf bekijkt toch wel te doen.
Met vriendelijke groet,
Albert Lieverse
Voorzitter werkgroep parkinsoncafé Lelystad.

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Lelystad

Logo Parkinson_CAFE_300

Hanzeborg
Koningsbergenstraat 201-A
8232 DC Lelystad

E-mail: info@parkinsoncafelelystad.nl

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.