Verslag jaarlijks uitje in de Nieuwe Kolk

foto 1.jpgmaandag 19 december 2022 08:05

Op donderdagmiddag 8 december was het zover.

Het jaarlijkse uitje van Parkinson Café Assen! Dit jaar vond het uitje plaats in de bibliotheek van de Nieuwe Kolk. Met een mooie opkomst van 30 bezoekers startte het uitje om 14.30 uur met koffie, thee en gebak. Na een welkomspraatje, kregen de bezoekers een rondleiding door de (net verbouwde) bibliotheek. Zo liepen we langs het taalhuis, de studieruimtes, de speelruimte voor kinderen en natuurlijk de boeken. In de cursusruimte werd een voorlichting gegeven over alle digitale voorzieningen die de bibliotheek biedt.

Rond 16.00 uur sloten we gezamenlijk het uitje af en keken we terug op een gezellige, maar ook interessante middag. Alle bezoekers kregen een goodiebag mee en de medewerkers van de Nieuwe Kolk kregen een klein presentje als dank voor de geslaagde middag.

We kijken terug op een mooi jaar met interessante sprekers en een geweldige opkomst bij ieder café.

We hopen u volgend jaar weer te zien bij het Parkinson Café Assen! Het eerstvolgende Café zal plaatsvinden op donderdagmiddag 9 februari.

Namens de stuurgroep van Parkinson Café Assen wensen wij u prettige feestdagen toe en de beste wensen voor 2023!

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Assen

Logo Parkinson_CAFE_RGB

Wijkcentrum Peelo
Markehuus
Scharmbarg 35
Assen

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.