Berichten over Psychosociaal: nieuws

1. Praten over wat uw leven zin geeft

Praten over wat het leven zin geeft, is goed voor uw psychische gezondheid.

2. Parkinson bij de psychiater - Sonja Rutten en Odile van den Heuvel

Op 1 april 2021 verscheen het boek 'Parkinson bij de psychiater'. Verhalen over liefde, rouw en veerkracht geschreven door Sonja Rutten & Odile van den Heuvel.

3. Het resultaat van het project psychosociale zorg voor parkinson op de kaart

In het project 'Psychosociale zorg voor parkinson op de kaart' werkte ParkinsonNet samen met de Parkinson Vereniging aan het verbeteren van psychosociale zorg voor mensen met parkinson, parkinsonismen en hun naasten.

4. Nieuwe folder over psychosociale zorg en parkinson

In het project Psychosociale zorg voor parkinson op de kaart dat ParkinsonNet in samenwerking met de Parkinson Vereniging heeft uitgevoerd, staat het verbeteren van de psychosociale zorg voor mensen met de ziekte van Parkinson, parkinsonismen en hun naasten centraal.