Parkinson Kookclub: 'Parkinson? Samen koken, samen eten!'

15 oktober 2024

Actief blijven en plezier beleven door samen te koken en te eten dat kan bij de Parkinson Kookclub: Parkinson? Samen koken, samen eten! in Nootdorp.

Samen koken en eten

Koken

Wat is er fijner dan andere mensen met parkinson en hun naasten te ontmoeten aan de eettafel in plaats van alleen te eten? Of samen te koken en te eten. Samen koken en eten draagt op een positieve wijze bij aan de kwaliteit van leven, zowel voor mensen met parkinson als voor hun naasten. Ontmoet andere mensen, eet gezellig met z'n allen en geniet van een biologisch en gezond driegangen diner!

Recepten en tips

Bij de Parkinson Kookclub krijgt u ideeën voor gemakkelijke, gezonde recepten en tips over hoe met onbespoten producten om te gaan. Er staan verschillende bijeenkomsten gepland in Nootdorp in de komende maanden!

Bekijk hier het actuele aanbod van 'Parkinson? Samen koken, samen eten!'

• De Parkinson Kookclub is voor mensen met parkinson(isme) en hun naasten (vriend, vriendin, collega, familielid, partner etc.) in de leeftijd van 50 tot 70 jaar.
  • We koken een biologisch en gezond driegangen diner volgens richtlijnen die passend zijn bij parkinson.
  • Een kookduo (iemand met parkinson(isme) en zijn/haar kookmaatje) melden zich samen aan en betalen als totaalprijs €25,- per koppel (ofwel €12,50 per persoon, indien 1 of  beiden lid zijn van de Parkinson Vereniging). Indien géén van beiden lid is, wordt de totaalprijs €50,- per koppel (ofwel €25,- per persoon).
  • Inloop Nootdorp vanaf 16:30 uur, aanvang diner 18.30 uur.
  • Dieetwensen kunt u aangeven bij de reservering (zoals vegetarisch, glutenvrij etc.).

resto+vanharte

Labels: