Deel uw verhaal over werken met parkinson(isme)

15 augustus 2024

Vaak staan mensen die de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme krijgen midden in het leven en hebben een baan of zijn ondernemer. Er komt nogal wat op u af als u parkinson heeft én wilt blijven werken of ondernemen.

Werkt u met parkinson of een parkinsonisme? Deel uw ervaring!

In het expertiseplatform 'parkinson en werk' delen we informatie en ervaringsverhalen van mensen die werken met parkinson. Hiervoor zoeken we doorlopend mensen die geïnterviewd willen worden over hoe zij met hulp van hun leidinggevende en zorgprofessionals of als zelfstandig ondernemer deel uit kunnen blijven maken van het arbeidsproces. Wilt u uw verhaal delen om anderen te inspireren en informeren? Laat het ons weten!

Ik wil mijn verhaal over parkinson en werk graag delen

Schrijvers gezocht

Schrijven

Heeft u ervaring met interviewen en schrijven en lijkt het u leuk om hier als vrijwilliger een bijdrage mee te leveren aan het expertiseplatform 'parkinson en werk'? Meld u dan aan! We kunnen uw hulp goed gebruiken.

Ik heb interesse in deze vrijwilligersfunctie