Inschrijving World Table Tennis For Health Festival in Frankrijk geopend

16 juli 2024

De inschrijving voor het 2024 World Table Tennis For Health Festival, gesponsord door Ultimate Table Tennis, is officieel geopend. Dit evenement vindt plaats van 23 tot 27 oktober in Maizières-lès-Metz, in Frankrijk. Het festival zal drie hoofdactiviteiten blijven omvatten: de Wereldkampioenschappen Tafeltennis voor parkinson, de Wereldkampioenschappen Tafeltennis voor Alzheimer, en het Wereld Tafeltennis voor Gezondheid Congres.

wpttc_logowebVoordelen van sporten

Het WTT4H Festival is uitgebreid vanwege het groeiende enthousiasme voor de Wereldkampioenschappen Tafeltennis voor parkinson en de kans om de voordelen van sporten voor andere neurologische aandoeningen te laten zien. Het evenement promoot de positieve effecten van tafeltennis op de gezondheid in het algemeen, niet alleen voor mensen met de genoemde ziektes, maar ook voor ziektepreventie en om in het algemeen actief te blijven. Dit maakt deel uit van de bredere taak en investeringen van de ITTF Groep en Stichting.

Lees meer en meld uzelf aan op deze website (in Engels)