Aanmelding ParkinsonNL Talentprijzen is geopend

12 juni 2024

ParkinsonNL zal dit jaar voor de tweede keer de ParkinsonNL Talentprijs uitreiken voor ‘Beste Publicatie’ en ‘Beste Proefschrift’ tijdens het Dutch Parkinson Scientists congres. De twee prijzen zijn te winnen door jonge getalenteerde onderzoekers.

Bron: ParkinsonNL

Naast het ondersteunen van impactvol onderzoek, vindt ParkinsonNL het belangrijk jong onderzoekstalent in het zonnetje te zetten. Daarom zal ParkinsonNL tijdens het DPS congres op 1 november in Utrecht voor de tweede keer de ParkinsonNL Talentprijs uitreiken voor ‘Beste Publicatie’ en ‘Beste Proefschrift’. De winnaars van de prijs mogen een presentatie houden over hun publicatie en hun proefschrift en ontvangen elk €1.000,- prijzengeld.

Om kans te maken op de prijs ‘Beste Publicatie’ ben je een junior onderzoeker die max. 3 jaar geleden is gepromoveerd en eerste auteur is van een wetenschappelijke publicatie over parkinson(ismen) die in de periode van 1 juli 2023 t/m 30 juni 2024 is geaccepteerd bij een wetenschappelijk tijdschrift.

Ben je ergens in de periode van 1 juli 2023 t/m 30 juni 2024 gepromoveerd op het gebied van parkinson(ismen) aan een Nederlands onderzoeksinstituut? Dan kun je je aanmelden voor de titel ‘Beste Proefschrift’.

De prijzen worden uitgereikt tijdens het Dutch Parkinson Scientists congres. Een congres voor vele onderzoekers en innovators binnen Nederland. ParkinsonNL is aanwezig en zal de prijzen persoonlijk overhandigen.

Ben je een onderzoeker en wil je kans maken?

Aanmelden kan tot en met 26 augustus 2024.

Lees verder op de website van ParkinsonNL

Labels: