Vacature Parkinson Café Naarden (het Gooi)

11 juni 2024

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een penningmeester bij het Parkinson Café Naarden (het Gooi) voor ondersteuning bij de organisatie van een Parkinson Café.

vacature.jpg

Parkinson Café Naarden (het Gooi) is onderdeel van de
Parkinson Vereniging.

Wij hebben een eigen bestuur en organiseren zelf de activiteiten.

Elke derde donderdagmiddag van de maand, behalve in juli en augustus, organiseren wij een bijeenkomst in Naarderheem te Naarden. Wij zijn een laagdrempelige organisatie, waar patiënten en hun naasten/mantelzorgers elkaar in een gezellige sfeer kunnen ontmoeten.

Het delen van informatie staat centraal en wij nodigen professionals uit om hun kennis over alle aspecten van de ziekte van Parkinson met ons te delen.

Onze kernwaarden zijn: betrokkenheid, betrouwbaarheid, verbondenheid en daadkracht.

Parkinson Café Naarden (het Gooi) is op zoek naar een nieuwe enthousiaste penningmeester.

Als penningmeester maak je deel uit van het bestuur en verzorg je de administratie van het Café in samenwerking met de Parkinson Vereniging.

Ook verzorg je de administratie van het Parkietenkoor, deze is enkele jaren geleden opgericht en repeteert wekelijks in Hilversum.

De tijdsinspanning is flexibel in te vullen.

Ben je enthousiast, communiceer je makkelijk, kun je goed met cijfers omgaan, heb je goede ideeën en vind je het gezellig om in een team te werken, dan zouden wij je graag willen ontmoeten!

De belangrijkste taken van de penningmeester zijn:

• Beheer van de financiële administratie
  • Begroting, tussentijdse prognose en jaareindeoverzicht maken
  • Financiële verantwoording afleggen aan het bestuur
  • Het aanvragen van gemeentelijke subsidies en het onderzoeken van mogelijkheden tot fondsenwerving
  • Contactpersoon v.w.b. financiële zaken met de Parkinson Vereniging, diverse gemeentes in het Gooi en andere betrokken partijen

Wil je meer weten dan kun je contact met mij opnemen en/of een afspraak maken. .

Ina Gevers.

Email: j.gevers7@kpnplanet.nl