Standbouwer/standmedewerker worden bij de Parkinson Vereniging voor Zuid-Nederland?

30 mei 2024

De Parkinson Vereniging is op zoek naar een standbouwer/standmedewerker (vrijwilliger) voor Zuid-Nederland.

Wat houdt de functie in?

stand PVU bent inzetbaar bij beurzen, maar ook regionaal bij Parkinson Cafés en externe bijeenkomsten. U wordt tijdig geïnformeerd over de bijeenkomsten waar uw inzet wordt verwacht.

Wat vragen wij van u

• U bent fysiek in staat om de stand en materialen (folders, boeken etc.) te vervoeren en op te bouwen.
  • U vindt het leuk om de stand te bemannen en het publiek voor te lichten over het werk van de Parkinson Vereniging.
  • U hebt kennis van het informatie- en campagnemateriaal van de Parkinson Vereniging.
  • U bent woonachtig in Zuid-Nederland.
  • U bent in het bezit van een rijbewijs en hebt de beschikking over een ruime personenauto.
  • U neemt deel aan de jaarlijkse trainingsdag en de jaarlijkse vergadering voor standmedewerkers.

Wat bieden wij u:

• Begeleiding door de secretariaatsmedewerker die de aanvragen coördineert.
• Reiskostenvergoeding.
• Vrijwilligers ongevallenverzekering.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen, dan kunt u reageren via lynda@parkinson-vereniging.nl of 030 6561369