Simpled Card

Simpled Card is een betaalpas die het betalen van kleine uitgaven vereenvoudigt en het werken met voorschotten en het indienen van bonnetjes voor kleine uitgaven vergemakkelijkt. De kaart bevat een gemaximeerd saldo van € 75,00 (per maand). Iedere maand wordt het saldo op de kaart aangevuld tot € 75,00, mits het saldo van het café toereikend is.

Internationaal geaccepteerd

De Simpled Card is een internationaal geaccepteerd betaalmiddel en werkt als volgt: Per Parkinson Café wordt er één betaalpas beschikbaar gesteld die gebruikt kan worden voor het doen van uitgaven tot een bedrag van € 75,00. Met de Simpled Card kunnen ook online betalingen gedaan worden. Facturen met een bedrag boven € 75,00 kunnen rechtstreeks naar het verenigingsbureau worden verzonden ter verwerking.

Bon scannen

Bij elke transactie met de betaalpas vraagt de daaraan gekoppelde mobiele app van Simpled Card om het bonnetje/de factuur behorende bij de uitgave in te scannen. Dit kan eenvoudig door een foto te maken van het bonnetje met uw smartphone/tablet en te versturen via de Simpled Card App (bijvoorbeeld direct na aankoop of op een rustig moment vanuit huis).

Geen declaraties

Daarna kan het bonnetje weggegooid worden, omdat het bonnetje nu direct aan de transactie is gekoppeld. Het gebruik van de Simpled Card is tijdbesparend (geen declaraties indienen) en vermindert de kans op fouten.

Kosten voor vereniging

De kosten voor het betaalsysteem van Simpled Card worden door de vereniging betaald. Per Parkinson Café wordt er één betaalpas gratis beschikbaar gesteld. Indien een Parkinson Café meerdere betaalpassen wil ontvangen, zijn de kosten voor rekening van het Parkinson Café (€ 7,50 inclusief BTW per maand per pas).

Hoger saldo nodig?

Als er een hoger maximaal saldo op de betaalpas wenselijk is, omdat er bijvoorbeeld extra kosten voor een bijeenkomst worden verwacht, kan dit eenmalig worden aangevraagd. Dit kan per e-mail aan de financieel medewerker op het verenigingsbureau. Zij zal u berichten wanneer het saldo op de pas wordt verhoogd. Na de bijeenkomst wordt het bedrag boven de gemaximeerde € 75,00 automatisch weer teruggestort bij het geoormerkte Parkinson Café saldo.

Kwijtraken

Bij het kwijtraken van de betaalkaart, kan het tegoed op de betaalpas direct via de app of via het inloggen op de website van Simpled Card veilig gesteld worden. Indien de betaalkaart weer gevonden/in uw bezit is, kan deze via de app of website ook weer door uzelf worden geactiveerd.

Terug naar meer weten over de financiële administratie