Parkinson Café Heerlen

Parkinson Café Parkstad is onderdeel van de landelijke Parkinson Vereniging en heeft als doelgebied de gehele regio Parkstad. Dit zijn de gemeenten Brunssum, Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Nuth, Onderbanken, Simpelveld en Voerendaal.

Aanmelden bijeenkomsten

De bijeenkomsten van ons café zijn op elke tweede vrijdagmiddag van de maand in het Cultuurhuis Landgraaf, gelegen aan de Veldstraat 19 te Landgraaf. Inloop vanaf 13.30 uur, start van de bijeenkomstem 14.00 uur en eind 16.00.uur. Om organisatorische redenen vragen wij u zich voor de bijeenkomsten aan te melden via het e-mailadres info@parkinsoncafeheerlen.nl.

Wandelingen

De wandelingen zijn meestal de laatste vrijdag van de maand. Kenmerken: aangepast tempo, afstand tussen de 5 en 7 kilometer, voldoende pauzes. Steeds een ander vertrekpunt.
Voor de wandelingen gelieve u zich aan te melden via het e-mailadres: info@parkinsoncafeheerlen.nl.

Vacature

Oproep aan geïnteresseerdenvacature

Wij zoeken dringend bestuursleden die ons kunnen helpen met het organiseren van het Parkinson Café. Ook zoeken wij vrijwilligers voor het uitzetten van de maandelijkse  wandelingen. Lijkt dit iets voor u of weet u iemand die dit zou willen doen laat het ons dan weten!

Klik hier om je direct aan te melden

Logo Parkinson_CAFE_300

Cultuurhuis Landgraaf
Veldstraat 19
6371 AW LANDGRAAF

Mevr. A van de Weyer- van Belkom, tel. 06-20 95 80 82

Mail: info@parkinsoncafeheerlen.nl

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.