Fotoshoot Parkinson Vereniging 2024

De Parkinson vereniging vindt het belangrijk om de vele gezichten van de ziekte van Parkinson en parkinsonismen te laten zien aan zo veel mogelijk mensen. Parkinson is niet een ziekte die alleen ouderen treft, wat vaak wordt gedacht. Ook jonge mensen krijgen deze diagnose.

De impact van parkinson(ismen) is groot, ook voor de naasten van mensen met parkinson(ismen). Daarom hebben wij onze leden gevraagd of zij hun gezicht willen laten zien, zodat meer mensen zich hiervan bewust worden. Bijvoorbeeld in ons informatiemateriaal en op de website. Bekijk de sfeerimpressie van de fotoshoot die we voor onze leden en hun naasten organiseerden. De foto's ziet u de komende tijd verschijnen op de website, sociale media, in brochures en Parkinson Magazine. Wij zijn trots op het resultaat!