Lidmaatschap betaling per kwartaal

Als u kiest voor een peridieke betaling dan zal de eerste betaling direct via Ideal zijn en dient u daarna akkoord te gaan met een automatische incasso.

Wilt u toch liever zelf betalen dan kan dat alleen door het jaar abonnement te kiezen. Wilt u dat als nog klik dan hier.

Voer het wachtwoord hieronder nogmaals in om het wachtwoord te bevestigen.
Betaalwijze
Lidmaatschap Parkinson Vereniging - Nederland (betaling per kwartaal)
Direct via iDEAL

* Met het inzenden van dit lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van ten minste de minimum contributiebijdrage van € 42,50 per jaar. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Diagnose
Overige gegevens
Nieuwsbrieven en uitnodigingen
U kunt zich hiervoor altijd afmelden via de afmeldlink in de mailings
Als lid kunt u Parkinson Magazine online lezen, inclusief de uitgaven van het laatste jaar. Mocht u Parkinson Magazine graag in papieren versie ontvangen, schakel dan onderstaande knop in.
Akkoord