Over Parkinson Kookclub: Parkinson? Samen koken, samen eten! Nootdorp

Parkinson Kookclub: Parkinson? Samen koken, samen eten! Nootdorp

RestVanHarte foto locatieActief blijven en plezier beleven door samen te koken en te eten dat kan bij de Parkinson Kookclub: Parkinson? Samen koken, samen eten! in Nootdorp.

Wat is er fijner dan andere mensen met Parkinson en hun naasten te ontmoeten aan de eettafel in plaats van in je uppie te eten? Of samen te koken en te eten. Samen koken en eten draagt op een positieve wijze bij aan de kwaliteit van leven, zowel voor mensen met Parkinson als voor hun naasten! Ontmoet andere mensen, eet gezellig met zijn allen en geniet van een biologisch en gezond driegangen diner!

Bij de Parkinson Kookclub krijg je ideeën voor gemakkelijke, gezonde recepten en tips over hoe met onbespoten producten om te gaan.

• De Parkinson Kookclub is voor mensen met parkinson(isme) en hun naasten (vriend, vriendin, collega, familielid, partner etc.) in de leeftijd van 50 tot 70 jaar.
  • We koken een biologisch en gezond driegangen diner volgens richtlijnen die passend zijn bij Parkinson.
  • Een kookduo (iemand met parkinson(isme) en zijn/haar kookmaatje) melden zich samen aan en betalen als totaalprijs €25,- per koppel (ofwel €12,50 per persoon, indien 1 of  beiden lid zijn van de Parkinson Vereniging.
    Indien géén van beiden lid zijn wordt de totaalprijs €50,- per koppel (ofwel €25,- per persoon).
  • Inloop Nootdorp vanaf 16:30 uur, aanvang diner 18.30 uur.
  • Dieetwensen kun je aangeven bij de reservering (zoals vegetarisch, glutenvrij etc.).

Tijdsindeling van de kookclub

16.30- 17.00 u.
Ontvangst kookduo’s met alcoholvrije cocktail en klein hapje
17.00– 17.15 u.
Briefing werkzaamheden van de duo’s door VanHarte
17:30 – 18.30 u.
Laatste werkzaamheden door duo’s voordat diner start
18:30 – 19:00 u.
Opmaken, serveren, eten en opruimen voorgerecht of soep
19:00 – 19:45 u.
Opmaken, serveren, eten en opruimen hoofdgerecht
19:45 – 20:15 u.
Opmaken, serveren, eten en opruimen nagerecht
20:15 – 20.30 u.
Koffie/thee serveren en natafelen
20:30 - 20:45 u.
Duo’s verlaten locatie

De Parkinson Kookclub is een initiatief van:
Resto VanHarte en de Parkinson Vereniging i.s.m. Parkinson Café Delft.

Resto VanHarte      Logo-Parkinson_RGB

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs