Over Algemene Ledenvergadering 4 juni 2024 (digitaal)

Algemene Ledenvergadering 4 juni 2024 (digitaal)

De Algemene Ledenveradering (ALV) wordt twee maal per jaar gehouden. Deze keer vindt de ALV digitaal plaats. In het najaar zal de ALV op locatie (met tevens de mogelijkheid tot digitale deelname) gehouden worden.

Aanmelden voor deze digitale Algemene Ledenvergadering is om organisatorische redenen verplicht. Als u bent aangemeld ontvangt u op 3 juni de inloggegevens waarmee u kunt inloggen en deelnemen aan de vergadering.

smartphone.pngNa het inloggen ontvangt u een sms met een inlogcode op uw mobiele telefoon. Heeft u geen mobiele telefoon? Neem dan uiterlijk 30 mei contact op met het verenigingsbureau: 030 - 656 13 69 (8.30-12.30 uur).

Dat deze vergadering digitaal plaatsvindt betekent dat er minder interactie kan zijn tussen het bestuur en de leden dan gewenst.

Er zijn echter twee mogelijkheden om actief te participeren en vragen te stellen:

• Mail uw vragen tot twee dagen voor de vergadering schriftelijk in via info@parkinson-vereniging.nl. De ingestuurde vragen zullen in de vergadering aan de orde komen.
  • Tijdens de vergadering kunt u gebruik maken van een chatfunctie om vragen te stellen.

Om organisatorische redenen kunt u zich tot en met uiterlijk 29 mei aanmelden. Lukt het aanmelden op de website niet? Neem dan contact op met het secretariaat van de vereniging: 030-656 13 69.

Elk lid dient zich bij voorkeur afzonderlijk aan te melden en via een eigen laptop/tablet/mobiele telefoon te stemmen. Kunt u dat niet en moet u samen met een ander lid inloggen op 1 computer, geef dit dan door aan info@parkinson-vereniging.nl. Vermeld hierbij naam en adres van degene met wie u in gaat loggen.

Locatie: niet van toepassing

Aanvang vergadering: 16.00 uur

Vergaderstukken

Concept notulen ALV 2-12-2023

Jaarverslag 2023

Jaarrekening 2023

Verslag kascommissie

Introductie Simone Koops

Introductie Nathalie Kelderman

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.