Viering 10-jarig bestaan Parkinson(isme) Café (update 30-08-2024)

dinsdag 10 september 2024 14:00

10 jaar Parkinson(isme) Café regio ‘s-Hertogenbosch

Het Parkinson(isme) Café regio 's-Hertogenbosch bestaat deze maand 10 jaar! Daar willen we graag samen bij stil staan en dat willen we vieren. Dat doen we tijdens een bijzondere bijeenkomst van het Café op 10 september 2024. Dit kunt u verwachten:

Programma

1. Onze voorzitter Chantal Lambooij opent de bijeenkomst met een korte terug- en vooruitblik

2. Als speciale gast verwelkomen wij Jan Lantink, tot voor kort voorzitter van  de  Parkinson Vereniging, thans voorzitter van de Parkinson Alliantie Nederland. Met een korte presentatie legt hij uit welke (samenwerkende) organisaties in Nederland zich bezig houden met de bestrijding van Parkinson(isme)

3. Optreden smartlappen- en levensliederenkoor Warempel. Dat is onder het genot van een drankje en een hapje.

U bent van harte welkom!

Lokatie

De bijeenkomst is als gebruikelijk in Sociaal Cultureel Centrum "De Biechten", Vincent van Goghlaan 1 te Hintham.
U bent welkom vanaf 13:30 uur. Het programma start om 14:00 uur.

Logo Parkinson_CAFE_300

Cultureel Centrum de Biechten
Vincent van Goghlaan 1
5246 GA Hintham (Rosmalen)

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.