Informatie over deze beweeggroep

Prijs
€0,00 per keer
Omschrijving
Gymclub voor mensen met de ziekte van Parkinson, NAH of MS Onze gymclub is een enthousiaste groep mensen met een hersenziekte, zoals de ziekte van Parkinson, NAH of MS. Wij vinden het belangrijk, juíst vanwege onze aandoening, om actief te blijven en gezellig samen te sporten. Dit komt ons dagelijks functioneren ten goede. Dit doen we: Eén keer per week komen we samen om te sporten. We maken hierbij gebruik van allerlei materialen, zoals ballen, matten, badmintonrackets en soms ook muziek. Bij het bewegen komen verschillende facetten aan bod, o.a PlezierKracht HoudingConditie Gewichtsverplaatsing L – RCoördinatie RomprotatieGeheugen PaslengteEvenwicht Het sámen bewegen geeft ook een stuk saamhorigheid, gezelligheid en plezier! Vóórdat we aan de slag gaan drinken we samen gezellig een kopje koffie/thee en kunnen we ervaringen uitwisselen met elkaar. Iedere dinsdag van 11.00 12.30 Sporthal Naestenbest Prinses Beatrixlaan 27 in Best Schroom niet en kom gerust een keer meedoen om te ervaren of het iets voor je is! • De meerderheid van de deelnemers heeft parkinson/een vorm van parkinsonisme • Oud parknet fysio
Verwijzing nodig
nee