Parkinson? Houd je aandacht erbij! (geheugentraining) | parkinson-vereniging.nl

Parkinson? Houd je aandacht erbij! (geheugentraining)

PHJAE - Parkinson? Houd Je Aandacht Erbij
(cursus fase 3/4)

Laatst gewijzigd op 10 oktober 2017

Omschrijving:

Tijdens deze cursus wordt aandacht besteed aan de mentale veranderingen met name op cognitief gebied.De cursus is erop gericht mensen met de ziekte van Parkinson bewust te maken van deze  veranderingen, hen inzicht te verschaffen in de daaraan gepaard gaande beperkingen en hen te leren hier zo goed mogelijk mee om te gaan. In groepsverband gaat men hiermee aan de slag met een aantal praktische oefeningen.

Lees hier meer over deze cursus.

Programma:

10 wekelijkse lessen, kleinschalige cursus.

Doelgroep:

Uitsluitend mensen met de ziekte van Parkinson.

Datum:

Op verschillende data.

Tijd:

Ongeveer 2 uur.

Locatie:

Zoek bij u in de buurt voor een cursus Parkinson? Houd je aandacht erbij! in uw omgeving.

Kosten:

€ 75,00 voor leden
€ 150,00 voor niet-leden
Dit is inclusief lesmateriaal. Consumpties zijn voor eigen rekening.

Dit bedrag is over te maken op IBAN-nummer NL54 ABNA 0416 257 046 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. PHJAE te (PLAATS), uw naam en postadres.

Aanmeldprocedure:

Bij de cursus staat meer informatie over aanmelden.

Voorwaarden cursus

•Als lid van de Parkinson Vereniging betaalt u een eigen bijdrage (€ 75,00 per persoon voor deze basiscursus.)

•Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom. U betaalt dan een bijdrage van € 150,00.

•U kunt tot twee weken voor aanvang van de workshop kosteloos annuleren. Wanneer u daarna annuleert of niet aanwezig bent, brengen wij het deelnamebedrag alsnog in rekening.

•Twee weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan de basiscursus. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.

•Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacyverklaring

Klik hier om de privacyverklaring te lezen.