Reeuwijk (Groene Hart) | parkinson-vereniging.nl

Reeuwijk (Groene Hart)

Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart)

Parkinson Café Reeuwijk is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

De bijeenkomsten van Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart) vinden plaats op iedere tweede dinsdag in de maand (m.u.v. juli en augustus).

Tijd

Middagtijd: Zaal open om 13.30 uur, start van het programma 14.00 uur
Avondtijd:  Zaal open om 19.00 uur, Start van het programma 19.30 uur

Dienstencentrum ‘De Reehorst’ (ingang Dienstencentrum)
Poelruit 12
2811 SX Reeuwijk

Programma 2de helft 2018

Dinsdagavond 11 september 2018
Verlichting voor de mantelzorger

Dinsdagmiddag 9 oktober 2018
Valpreventie bij parkinson – Korte demonstratiezorgrobot rollator Lea

Dinsdagavond 13 november 2018
Informatie over de WMO

Dinsdagmiddag 11 december 2018
Mondverzorging en Parkinson

Programma 2019

Dinsdagmiddag 8 januari 2019
Parkinson en bewegen

Bij alle bijeenkomsten van het Parkinson Café is er, na het bespreken van een thema, mogelijkheid tot lotgenotencontact. U bent vrij in uw keuze om hieraan deel te nemen.

Er is volop gelegenheid tot het stellen van vragen. Deelname is gratis, maar een vrije gift t.b.v. het Parkinson Café is welkom. U kunt uw gift tijdens de bijeenkomst doneren of via rekeningnummer NL40RABO0156906244 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart)

We stellen aanmelding op prijs, via info@parkinsoncafereeuwijk.nl. Vergeet hierbij niet uw naam, aantal personen, adres en woonplaats te vermelden.

Informatie bij de contactpersoon van Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart): Willy de Graaff, telefoon: 0348-750680, e-mail: info@parkinsoncafereeuwijk.nl

Klik hier voor de routebeschrijving en parkeergelegenheid.

Met vriendelijke groet,
Werkgroep Parkinson Café Reeuwijk (Groene Hart)