Lelystad | parkinson-vereniging.nl

Lelystad

Parkinson Café Lelystad

Parkinson Café lelystad is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Waar: De Hanzeborg Koningsbergenstraat 201 A 8232 DC Lelystad
Wanneer: 1e maandag van de maand
Tijdstip: 13.30 - 15.30 uur (inloop vanaf 13.15 uur)

Hebt u ideeën/vragen over het Parkinson Café, of wilt u van allerlei van het Parkinson Café Lelystad op de hoogte worden gehouden, dan kunt u dit mailen naar info@parkinsoncafelelystad.nl

Programma:
8 januari 2018
Nieuwjaarsreceptie. Gezellige bijeenkomst met oliebollen en cadeautje met foto's van het afgelopen jaar.

5 februari 2018
Uitslag van de enquête van het ParkinsonNet, tevens zijn aanwezig de wijkverpleegkundige Ria Roodenburg en Tineke Wubs.

5 maart 2018
Mieke Houtman van interaktcontour geeft een uiteenzetting over fit en vitaal voor mensen met ms en of parkinson.

9 april 2018
Diëtitste Saskia van Os. Voorlichting en demo's over gezonde voeding.

7 mei 2018
Jubileumfeest 5 jarig bestaan van het parkinsoncafe Lelystad. We gaan er een gezellige middag van maken met muziek een hapje en drankje. Wel opletten voor deze dag geld een andere locatie en tijden. U wordt hier tijdig over geïnformeerd.