Den Haag | parkinson-vereniging.nl

Parkinson Café Den Haag

Na succesvolle cafés op veel plaatsen in het hele land komt het Parkinson Café nu ook naar Den Haag. Het Parkinson Café wordt in samenwerking met de Parkinson vereniging georganiseerd. Het is een tweemaandelijks terugkerende informele bijeenkomst waar patiënten, partners, mantelzorgers en andere betrokkenen elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen. Bovendien staan er regelmatig informatieve presentaties op het programma. Ons motto is: ‘ontmoeten, uitwisselen, verbinden en doorgaan doe je samen’.

Voor de invulling van de data en het programma kunt u op de Facebookpagina kijken.

Tijd: Het Parkinson Café is van 14.00-15.30 uur (inloop vanaf 13.30 uur), elke 1e zaterdag van de oneven maand. (Vanaf 13.00 is het restaurant open, als u wilt u kunt een eenvoudige lunch bestellen; er wordt gebruikt gemaakt van consumptiebonnen, deze zijn €1,50 per stuk )

Locatie: Restaurant de Hobbit, Joseph Ledelstraat 32, 2518 KM Den Haag. Bereikbaarheid: Randstadrail 3 halte Elandstraat; Tram 11, halte Weimarstraat.

Toegang is gratis, wij vragen u een vrijwillige bijdrage voor de onkosten. Koffie, thee of limonade is tegen een kleine vergoeding verkrijgbaar. Het wordt op prijs gesteld als u zich per email of telefonisch aanmeldt. Graag bij voorkeur aanmelden per e-mail.

E-mail: eunikestaakman0160@gmail.com
Telefoonnummer: 070-3254134

6 januari 2018
Hans Holtslag met zijn voorstelling ‘Kristallen Tranen’. Zie ook

3 maart 2018
Vermoeidheid, hoe zit dat? Ontspannen, hoe doe je dat?

12 mei 2018   Let op, vanaf 12 mei nieuwe locatie!
Ergotherapeuten vertellen wat zij voor u kunnen betekenen.

7 juli 2018
Hoe ga je om met problemen bij kijken, zien en waarnemen.
Neuropsycholoog Sylvie Nederend, (werkzaam bij Koninklijke Visio, expertisecentrum voor slechtziende en blinde mensen www.visio.org) zal een presentatie geven over de werking van ons brein bij het ‘zien’. Klik hier om de uitnodiging te downloaden.

1 september 2018:
Bewegen op muziek, Dance for Health, o.l.v. Mirit Willems
(zie ook https://danceforhealth.nl/)

3 november 2018:
Professor neuroloog Bas van Hilten
van UMC Leiden brengt ons op de hoogte van de laatste inzichten bij de behandeling van de ziekte van Parkinson.

Meer informatie
Kijk op onze facebookpagina voor een actueel programmaoverzicht en de laatste nieuwtjes

Klik hier om nieuwsbrief 1 te openen.