Nijverdal | parkinson-vereniging.nl

Nijverdal

Parkinson Café Nijverdal

Parkinson Café Nijverdal e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers.
In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Stichting de Welle

Locatie

U bent, elke 3e dinsdag van de maand van 14.30 uur tot 16.30 uur,  van harte welkom op het Parkinson Café Nijverdal, regio Salland-Twente. Met uitzondering van de maanden juli en augustus. De locatie is sv De Zweef, Koersendijk 25, 7443 PP Nijverdal. Uiteraard is er ook gelegenheid tot ontmoeting en het onderling uitwisselen van ervaringen.

Partnerbijeenkomsten

Iedere eerste dinsdagavond van de maand van 19.00 tot 20.30 uur is er een partnerbijeenkomst in de socioruimte van de Bendien Smitshof, Bendien Smitshof 38 in Nijverdal. Let op we starten op 9 januari (afwijkende datum). In juli en augustus hebben we vakantie.

Informatie

Wilt u meer weten? Neemt u dan contact op met John en Marisca Hutten. Telefoonnummer: 06-38071121 of e-mail: parkinsoncafenijverdal@gmail.com. Postadres: St. De Welle, tav Parkinson Café Nijverdal, Dahliastraat 21, 7442 LA Nijverdal.

Website: www.parkinsoncafenijverdal.nl

Facebook: www.facebook.com/ParkinsonCafeNijverdal

16 januari 2018
Bekkenbodemtherapeut Anita Reekers Fysiosense

20 februari
Veranderingen binnen de WMO Nico Harwig WMO consulent gemeente Hellendoorn. Klik hier voor de uitnodiging.

20 maart
Cognitieve veranderingen/ dementie mevr. Wertenbroek

17 april
Kennismaken met elkaar, lotgenoten contact

15 mei
Incontinentiemateriaal. Mevr. Lammertink apotheker (Apotheek Mijnhardt)

19 juni
Herman Kampman vertelt! Gezellige middag.