Haarlem | parkinson-vereniging.nl

Haarlem

Parkinson Café Haarlem

Het Parkinson Café  is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer wordt er per keer een onderwerp besproken.Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson  Café ook contact leggen met lotgenoten.

Wij verwelkomen u graag! Voor meer informatie kunt u terecht bij mevrouw Wil van Vliet, tel. 023 5278170. Zij is organisator van het Parkinson Café Haarlem en omstreken.

Website van Parkinson Café Haarlem: http://www.parkinsoncafehaarlem.nl

Locatie:

Wijkcentrum DE RINGVAART, Floris van Adrichemlaan 98, 2035 VD HAARLEM.
Telefoonnummer: 023 5430635

Tijd:

Iedere tweede woensdag van de maand, behalve in juli en augustus. Van 14.00-16.00 uur (met mogelijk uitloop)
Vanaf januari 2018 worden de bijeenkomsten van het Parkinson Café Haarlem & Omstreken gehouden op elke tweede woensdag van de maand (behalve juli en augustus).

Programma 2018

10 januari - Wilsbeschikking en testament
Notaris E. Ros uit IJmuiden geeft een interactieve presentatie over allerlei zaken die van belang zijn om tijdig te regelen, zoals: machtiging, wilsbeschikking en testament.

14 februari - Respijtzorg
Mevr. M. de Jong, mantelzorgconsulent/mantelzorgmakelaar van Tandem, komt een presentatie houden over Respijtzorg.

14 maart
Nog niet bekend.

11 april - Mobiliteit
Ergotherapeut mevr. I. Looijer, firma 't Mannetje en firma Rollz komen.

9 mei
13 juni