Ede | parkinson-vereniging.nl

Ede

Parkinson Café Ede

Parkinson Café Ede e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. De opening vond plaats op 10 februari.

Locatie (let op, nieuwe locatie): Nederlandse Rode Kruis Ede, Klinkenbergerweg 30C, 6711 MK Ede

Tijd: 14:00 uur, zaal open vanaf 13:30 uur

Programma 2018 (ONDER VOORBEHOUD)

Woensdag 14 februari
Neuroloog dr. M. Smidt over de laatste medische ontwikkelingen betreft de ziekte van Parkinson(isme).

Woensdag 11 april
Dansen en Parkinson: een workshop door een professioneel danstherapeut (kan ook zittend!)

Woensdag 13 juni
Fysiotherapie en Parkinson met uitleg van ParkinsonNet fysiotherapeut, Margo Bos, van Ziekenhuis Gelderse Vallei Ede.

8 augustus:
Bezoek aan de Passiflorahoeve in Harskamp. Klik hier voor de uitnodiging.

11 oktober:
Lezing door Apotheker over medicatie bij Parkinson

6 december:
Optreden "Zilveren Tranen", gevolgd door deelname aan Open eettafel bij Wijkcentrum De Velder in Ede

Contact/aanmelden:
In verband met de beschikbare ruimte is het noodzakelijk zich voor elke middag opnieuw aan te melden. Dat kan bij voorkeur via e-mail: info@parkinsoncafe-ede.nl of per telefoon/tekst: 0318 656650

Parkinson Café Ede zoekt vrijwilligers. Klik hier om de oproep te downloaden.

Hartelijk dank en hopelijk tot ziens!
De organisatie van het Parkinson Café Ede e.o.