Tafeltjesronde

maandag 14 oktober 2024 16:00

PARKINSONCAFÉ PURMEREND WATERLAND

Het Parkinson Café Purmerend (Waterland) is iedere tweede maandag van de maand een ontmoetingsplaats voor mensen met de ziekte van Parkinson, hun partners, familie, mantelzorgers, vrienden en andere belangstellenden.

Graag nodigen wij u uit voor de tweede bijeenkomst dit seizoen op:

maandag 14 oktober 2024 met als thema

Tafeltjesronde”.

Deze middag vindt de inmiddels bekende “Tafeltjesronde” plaats. Te gast zijn hiervoor logopedisten Fleur van Heijningen en Jasmina Apostolovic, ergothe-rapeut Janine Dijkstra, fysiotherapeut Annemarie van Haastrecht, diëtist Afra Botman, Parkinson-verpleegkundige Petra de Bruin en GZ psycholoog Petra Willemse. Allen verbonden aan het ParkinsonNet.

Zij zullen per toerbeurt bij een tafel aanschuiven om vragen te beantwoord- en, ervaringen te delen etc. Jasmina Apostolovic zal kort iets vertellen over het  Parkinsonkoor.

Bij binnenkomst ontvangt u weer een gratis lootje waarmee u aan het begin van de pauze een prijs kunt winnen. We sluiten de middag af met muziek.

Tijd: 16.00 uur tot 17.30 uur (zaal open: vanaf 15.30 uur)

Eigen bijdrage: € 2,50 inclusief 2x koffie/thee

Datum:  14 oktober 2024

Plaats: Prof. Mr. P.J. Oudlaan 1, PURMEREND (Novawhere)

parkinsoncafepurmerend.nl

Info@parkinsoncafepurmerend.nl

Margreet Westra 06-14223409/ Frank Visser  06-53674481

« Ga terug naar de homepage van Parkinson Café Purmerend (Waterland)

Logo Parkinson_CAFE_300

Zorgcirkel locatie Novawhere
Zaal Het Binnenhof
Prof. Mr. P.J. Oudlaan 1
1444 HT Purmerend

E-mail: info@parkinsoncafepurmerend.nl

Facebookpagina Parkinson Café Purmerend
Coördinatoren:

Coördinatoren: Margreet Westra 06-14223409 en Frank Visser 06-53674481

Margreet Westra Coördinator
Frank Visser: Penningmeester
Vacature lid activiteiten team

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé vereniging van en voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Het is daarmee ook dé plek waar iedereen met zijn vragen over parkinson(ismen) terecht kan.

Word lid van de Parkinson Vereniging
  • We zorgen voor informatie

Wij zijn de gids naar betrouwbare, actuele en vindbare informatie over leven met parkinson(ismen).

• We behartigen uw belangen

Wij zetten ons in voor beschikbaarheid van behandelingen en we vertegenwoordigen de stem van mensen met parkinson(isme) in onderzoek en richting politiek en media.

• We regelen ontmoetingen

Zodat u tips en ervaringen kunt uitwisselen en in contact kun komen met gelijkgestemden.